Seiten

Samstag, 7. April 2007

Amelies Schafkissen / Amelies fårepude


Ich nehme mal an, dass Katja im Stress ist und keine Zeit hat, mein Blog zu checken und deshalb traue ich mich, das Foto von Amelies Taufgeschenk heute schon zu zeigen. Das Muster ist aus dem Buch "Sødt og Blødt" von Anne-Pia Godske-Rasmussen.

Katja har sikkert ikke tid til at tjekke min blog, og derfor tør jeg vise et billede af den dåbsgave hendes datter får af mig imorgen. Mønstret er fra bogen "Sødt og Blødt" af Anne-Pia Godske Rasmussen.

Kommentare:

  1. hvor er den sød! Hvad syntes mor og barn om den? Det er lige før jeg vil overveje at købe Sødt og blødt!

    Jette

    AntwortenLöschen
  2. Hej Jette,
    jeg har ikke hoert fra dem endnu. Daaben har vaeret idag, saa de har travlt med gaester :-) Bogen er virkelig pengene vaerd - selvom man ikke har smaa boern i huset selv. Saa maa man jo bare finde glade modtagere, og det er ikke svaert med de moenstre der er i bogen :-)

    AntwortenLöschen
  3. Und in echt sieht es noch viel cooler aus. Danke!

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...