Seiten

Dienstag, 24. April 2007

Grandmothers Flowergarden


Zu Ostern habe ich meinen Grandmothers Flowergarden-Quilt angefangen. 142 von 889 Sechsecken sind vorbereitet und die ersten Blumen sind fertig. Die 1930´er Stoffe habe ich zum Geburtstag bekommen, und wenn mir jemand vor einem Jahr gesagt hätte, dass ich mal niedlich gemusterte Stoffe verarbeiten würde, hätte ich denjenigen ausgelacht.
I paasken startede jeg med at sy min Grandmothers Flowergarden-quilt. Jeg har riet 142 ud af 889 sekskanter over pap og de foerste blomster er syet. Jeg fik 1930´er - stoffer i foedselsdagsgave, og det er foerste gang at jeg syr i smaamoenstrede stoffer til mig selv. Normalt er jeg mere til ensfarvede eller marbles, men en flowergarden skal efter min mening syes i miniprints.

1 Kommentar:

  1. Jeg glæder mig til at se tæppet vokse :-). Din æske er sød - jeg har en meget lig den med julestof på....og hvad er det for en spændende slipover, du har gang i?
    Vender tilbage til dig i weekenden.
    Knus fra
    Anne-Mette

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...