Seiten

Samstag, 12. Mai 2007

Webstriks KAL


Ich mache bei einem KAL mit, in dem es darum geht, jeden Monat etwas zu einem Thema zu stricken. Im April hieß das Thema "Baby" und ich habe ein kleines Jäckchen gestrickt. Das Muster ist von Ruth und verstrickt habe ich die Micro Bamboo von Schachenmayer. Das Muster ist supergut geschrieben und die Wolle hitverdächtig.

I april måned stod der babystrik paa programmet hos Webstrikkerne. Jeg kender ikke lige nogen der har brug for tøj i den størrelse, så jeg strikkede en lille jakke som kan ligge og pynte i garnbutikken. Mønstret er fra Ruth og det har været en fryd at strikke efter en så god opskrift ! Garnet kan nemt gå hen og blive et af mine foretrukne til babytoej - hvis jeg altså skal strikke mere :-)

Kommentare:

  1. Ja - den er da godt nok rigtig kær.
    Når nu garnet hedder "Micro Wolle" ..... hvad ligger der mon så i betegnelsen "Micro" ??
    Fint - tyndt eller .. ??? For det er vel 100% uld!

    AntwortenLöschen
  2. Den har jeg også strikket sidste sommer, og det er dejligt nemt at lave og meget anvendelig trøje.

    AntwortenLöschen
  3. Moin Angelika,

    schöööön sieht sie aus Dein Babyjäckchen!! Ich war ja von weiß nicht so sehr überzeugt, aber mit den Rippen sieht das Jäckchen richtig klasse aus!!

    LG
    Cleo

    AntwortenLöschen
  4. Hej Christa,
    garnet er tyndt og lavet af 50 proc. bambus og 50 proc.
    mikrofiber laes acryl.

    Hallo Cleo,
    ich finde weiß auch oft etwas langweilig, aber für Winzlinge ist das irgendwie süß ;-)
    KH
    Angelika

    AntwortenLöschen
  5. En skam at der ikke er en bette en at putte ind i den søde trøje - så enkelt og så virkningsfuld. Og rigtigt lækker i hvid.
    Knus fra Anne-Mette

    AntwortenLöschen
  6. och, das ist aber süss! wie ist denn dieses garn, muss man das mal haben??
    lg eva ;)

    AntwortenLöschen
  7. Hallo Eva,
    das Garn ist total weich und fühlt sich einfach nur klasse an. Außerdem hat es einen feinen Glanz. Für Kindersachen ist es einfach genial, auch weil es waschmaschinentauglich ist. Ich werde mir zum Herbst irgendetwas für den Hals daraus stricken .
    Liebe Grüße
    Angelika

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...