Seiten

Sonntag, 24. Februar 2008

Taschentick / vild med tasker



Kann man zu viele Taschen haben ? Ich glaube nicht, und deshalb ist diese hier bei mir eingezogen. Ich habe sie anfertigen lassen, nachdem ich ein ähnliches Modell im Internet gesehen hatte. Das Modell fand ich klasse, aber es gab die Tasche nur in braun, und in der Farbe gibt es bei mir nichts, ausser der Biotonne ;-)) Also habe ich gezeichnet und die netten Menschen von Nordern Art haben sie für mich genäht.

Kan man ha´ for mange tasker ? Jeg tror det ikke, og derfor fik denne her lov til at flytte ind hos mig. Jeg havde set en lignende model paa internettet, men den fandtes kun i brun. Det er en farve som ikke findes i mit liv - bortset fra kompostspanden ;-)) Saa jeg fandt papir og blyant frem og lavede en tegning, som de soede mennesker fra Nordern Art saa syede tasken efter.

Kommentare:

  1. Die Antwort lautet definitiv NEIN, frau kann nie genug Taschen haben ;-)

    AntwortenLöschen
  2. Jeg er også taskoman, din nye er bare skøn, og din sjælevarmer er mega flot, Schjellerup laver rigtig gode ting.

    AntwortenLöschen
  3. Super flot taske. Tillykke med den.

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...