Seiten

Sonntag, 3. August 2008

Patchwork





Da mein Blog "Angelika´s quilts and knits" heisst, und ich in letzter Zeit fast nur gestrickt habe, hatte mir vorgenommen erst dann wieder zu bloggen, wenn ich etwas genähtes vorzeigen kann.
Endlich ist es soweit :-) Ich habe endlich die fehlenden 4 Blöcke von Beas BOM gestickt, 3 Geschenke genäht, die ich noch nicht zeigen kann, eine Kopie eines der Geschenke für mich genäht (kann ich natürlich auch noch nicht zeigen) und ich habe einen Marktkorb genäht. Das Beste ist, dass ich erst seit Donnerstag an der Nähmaschine gesessen habe, und nicht mal ununterbrochen.

Min blog hedder "Angelika´s quilts and knits", og fordi mine skriverier i de sidste uger næsten kun har handlet om strik, havde jeg en aftale med mig selv om, at mit næste indlæg skulle være pw-relateret.
Et voila : jeg har broderet de 4 manglende blokke fra Beas BOM, syet 3 gaver som jeg ikke kan vise på indeværende tidspunkt, syet en kopi af en af gaverne til mig selv (kan af gode grunde heller ikke vises endnu) og jeg har syet en torvekurv. Det er helt vildt hvad man kan nå, når man endelig kommer igang ;-) Det bedste at jeg først tog symaskinen frem i torsdags, og jeg har ikke syet uafbrudt :-)

Kommentare:

  1. Hej kære Angelika.
    Hvor har du bare været flittig med symaskinen.
    Den sort-grå taske ser rigtig fin ud....glæder mig til at se dine hemligheder, når du kan oftenliggøre dem.
    Knus
    Anne-Mette

    AntwortenLöschen
  2. Du har vært kjempeflittig med symaskinen, veska er kjempelekker, Jeg likte fargene på den veldig godt.

    AntwortenLöschen
  3. Gefällt mir mit den schwarzen Stoffen und den rosa Prärie-Ponts total gut!
    LG Jutta

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...