Seiten

Montag, 30. März 2009

Siden sidst... / Seit dem letzten Eintrag...






...er jeg blevet færdig med mit bindesjal ( droppede lace-kanten, fordi det blev lidt for nydeligt ), er kommet godt igang med Mimi-poncho´en, har været på kursus og flettet levende pil sammen med min storesøster ( vi havde det meget sjovt ), er færdig med den første stroempe til min lillesøster og jeg har været på patchworktraef i Padborg og har fået et strikkekit fra Sy og Rens uden at komme i nærheden af Sorø eller et posthus :-) Tak for hjælpen, Dorte !
Billederne kommer i en munter pærevælling.

...seit dem letzten Blogeintrag habe ich mein Bindetuch fertiggestrickt ( die Lace-Kante habe ich mir geschenkt, weil dasTuch dann zu niedlich für mich geworden wäre ), mache große Fortschritte mit meinem Mimi-Poncho, habe mit meiner großen Schwester an einem Weidenflechtkurs teilgenommen ( ratet mal, ob wir Spaß hatten ), habe 1 Socke für meine kleine Schwester gestrickt ( eigentlich sogar 1 1/2 ), war auf dem Treffen des Patchworkforums der Grenzregion und habe ein Strickkit für einen Schal von Sy og Rens bekommen, ohne in die Nähe des Ladens oder eines Postamts zu kommen :-) Danke für die Hilfe, Dorte !
Die Bilder kommen in zufälliger Reihenfolge.

Kommentare:

  1. Hej Angelika
    Hvor mon vores veje krydser næste gang ?? Var det noget med en indkøbstur til Sorø ?? Byen er et besøg værd og kaffe byder jeg gerne på !!
    Hilsen fra Dorte

    AntwortenLöschen
  2. Hej Dorte,
    det kunne vaere hyggeligt med en indkoebstur til Soroe og kaffe hos dig :-)
    kh
    Angelika

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...