Seiten

Sonntag, 19. April 2009

Mimi


Saa blev Mimi endelig faerdig ! Det har taget laengere end jeg havde regnet med, fordi der var fejl i den tyske oversaettelse, men heldigvis er jeg med i Webstrik, hvor man naermest kan faa hjaelp doegnet rundt. Tusind tak til Annegrethe, der hjalp saa jeg kunne komme videre. Senere i projektet hjalp Hanne Falkenberg, saa jeg kunne blive faerdig. Note til mig selv : strik aldrig mere efter oversaettelser !
Skidt, pyt ! Mimi er faerdig og SKOEN !

Endlich ist sie fertig : MIMI ! Ich habe länger gebraucht, als geplant, weil die deutsche Übersetzung leider nicht ganz fehlerfrei var. Aber zum Glück bin ich Mitglied in der dänischen Webstrik-gruppe, wo man fast rund um die Uhr Hilfe bekommt. Tausend Dank an Annegrethe, die mir half, als es hakte. Als das nächste Problem auftauchte, nahm ich Kontakt zu Hanne Falkenberg auf, und bekam auch von dort Soforthilfe. Memo an mich : stricke nie wieder nach übersetzten Mustern !
Egal, Mimi ist fertig und einfach nur schoen !

Kommentare:

  1. Superflot, Angelika og den ser ud til at sidde godt.
    Knus Ingrid

    AntwortenLöschen
  2. Hvor er den bare flot, kanon farve. Tillykke med den. Jeg er ved at afslutte Abstract Stola, så mon ikke Mimi står for tur ;-)

    AntwortenLöschen
  3. Den var kjempefin og kler deg aldeles nydelig, flott farge til deg. Så fint at du fikk hjelp jeg har kjøpt et engelsk mønster på nett forstår ikke mye, men jeg skal jobbe meg gjennom det. :-)

    AntwortenLöschen
  4. Hallo Angelika,
    Du warst ja wieder einmal superfleißig. Ich staune immer, wie schnell Du strickst.
    LG
    Manuela

    AntwortenLöschen
  5. Men den har da været det værd, hvor ér den blevet god!!

    AntwortenLöschen
  6. Kan godt forstå du er glad ved resultatet ;)
    Den er super fin og lige farven ;O
    Yt.

    AntwortenLöschen
  7. Bezaubernd! Typisch Falkenberg - einfach und einfach nur schön
    liebe Grüße - Gila

    AntwortenLöschen
  8. Hej Angelika,

    Hvor den bare er flot til dig.
    Så skidt med at du har måtte bøvle
    med det flotte resultat du har fået lavet.

    AntwortenLöschen
  9. den er vel nok bare så flot....den dår jeg godt nok lyst til at strikke, for jeg tror faktisk at den vil være temmelig brugbar her hvor jeg bor....og så kan man putte sig i den store hætte...det kan jeg li'

    flot arbejde!

    malle

    AntwortenLöschen
  10. Tusind tak for kommentaren i min blog :) Det er en rigtig spennende blog du har...det er altid dejligt at møde og finde nye hobbyblogger. Din Mimi ser flot og varm ud :)

    AntwortenLöschen
  11. Gefällt mir sehr sehr gut! AUch die Farbe. Wir sind uns vom Typ her sehr ähnlich...
    LG
    Susan

    AntwortenLöschen
  12. Hej allesammen,
    tak for rosen :-) Jeg er meget glad for Mimi, og den har faktisk haengt paa mig hver dag. Om morgenen bruger jeg den over en cowboyjakke og senere paa dagen ovenpaa en T-Shirt. Inden laenge kommer de matchende pulsvarmere til :-)
    Farven er meget paenere end paa HF´s hjemmeside, hvor den er ret "skrigende".
    @Manuela : diesmal war ich gar nicht so schnell :-)

    AntwortenLöschen
  13. UUU den ser da rigtig skøn ud.. sød, klassisk og lidt eventyr over den.

    AntwortenLöschen
  14. Tak Beate :-) Du har ret, der er lidt Roedhaette over modellen, isaer i kombination med en pilekurv ;-))

    AntwortenLöschen
  15. Superschön!
    Aber warum machst Du denn solch ein grimmiges Gesicht???:-)

    Grüßchen
    Sabine

    AntwortenLöschen
  16. Das Cape sieht wunderschön aus - da hat sich die ganze Mühe doch gelohnt!!!
    LG, Martina

    AntwortenLöschen
  17. Hi Sabine,
    ich gucke nicht grimmig, ich warte nur ungeduldig, dass das Fotoshooting überstanden ist ;-)
    LG
    Angelika

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...