Seiten

Montag, 29. Juni 2009

Lace-Mini-Dress


Aus einer Verena vom letzten Sommer stammt dieses Muster. Im Heft fand ich es nichtssagend, bzw. ich habe es gar nicht wahrgenommen. Bei ravelry sah ich dann einige Ausgaben, von denen mir eine richtig gut gefiel und der Rest absolut überhaupt nicht. Ich habe es trotzdem riskiert und bin mit meiner Ausgabe gestrickt aus Savanna von Zitron mehr als zufrieden. Das Garn gibt es hier und die Zeitschrift mit etwas Glück bei Ebay.

Moenstret til denne tunika stammer fra en udgave af det tyske blad Verena fra sidste sommer. Modellen lagde jeg i sin tid slet ikke maerke til. Hvorfor goer de sig ikke mere umage med at tage billeder ? Forleden saa jeg saa flere udgaver paa ravelry. En af dem fangede straks min opmaerksomhed, men resten .....
Min er strikket i Savanna fra Zitron. Det er en bomuld/hoer-blanding og jeg er vaeldig godt tilfreds med resultatet. Garnet har jeg koebt her og bladet kan man vaere heldig at finde paa ebay.

Kommentare:

  1. Hejsa.
    Den er da bare flot. Ka godt forstå at du er faldet for den. Kan man ikke låne bladet på biblioteket tror du?
    kh
    nettie

    AntwortenLöschen
  2. Wauh, siger jeg bare. Den er super flot til dig :-).
    Den brune bluse er bare lige mig. Den er da også flot til dig, selv om jeg godt ved, det ikke er dine farver.
    Pakken var værd at vente på - flot mønster og lækre stoffer.
    Knus
    Anne-Mette, som bruger det nye indkøbsnet/taske flittigt.

    AntwortenLöschen
  3. Das Minidress sieht aber auch super aus, richtig flott fuer den Sommer
    LG, Heather

    AntwortenLöschen
  4. Hallo,
    ooooh,dieser Pulli schaut sehr chic aus, gefällt mir super gut!!!:)
    VG Crissi

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...