Seiten

Montag, 29. Juni 2009

Piece of cake...




Det var en hurtig én. Modellen er fra Drops og har nummeret 113-16 og det tog kun 4 dage at strikke den i bomull/lin fra Garnstudio. Farven er .... BRUN, og saa vidt jeg husker er det foerste gang at jeg har strikket noget i den farve ( toejdyr taeller ikke ). Selvom om jeg slet ikke bryder mig om nogen form for brunt toej, saa synes jeg at den er flot. Naar det er sagt, saa kan jeg fortaelle at den flytter ind i Utas butik. En ting er at strikke brunt, en anden er at gaa i det ;-)

Wie sagt man so schön : der Drops war schnell gelutscht. Das Top 113-16 von Drops, gestrickt in Bomull/lin in einer Farbe, die es in meiner Welt eigentlich gar nicht gibt. Trotzdem finde ich sie schön, und das Top sitzt perfekt, was aber nicht bedeutet, dass ich es tragen werde, denn gestrickt habe ich es für Uta.

Kommentare:

  1. Den er godt nok flot..
    WOW.. siger jeg bare.. Den model er bare sød..
    Du er godt nok hurtig..

    KH anja

    AntwortenLöschen
  2. den er da flot...siger jeg, der heller aldrig bruger brunt...men måske vi skulle overveje den farve? for helt forkert er den vel ikke til os?

    AntwortenLöschen
  3. Das Top gefällt mir sehr gut. soviel so das ich es gerne selbst machen möchte.

    AntwortenLöschen
  4. Hvor er den sød.
    Farven er osse god, jeg bruge brunt selvom det ikke er så tit ,)
    Yt.

    AntwortenLöschen
  5. Hvor er den fin, har selv lige købt amme garn og farve til at strikke en nderdel af - men syns jeg det ikek går vil jeg nok kaste mig over denne model :-)

    AntwortenLöschen
  6. Jeg er vild med din top og slet ikke dårligt, at den er så hurtig at strikke.
    Selvom at Garnstudio har gode billeder til deres modeller, er det først når jeg ser en Dropsmodel på diverse blogge, at jeg finder dem interessante.

    AntwortenLöschen
  7. tak / Danke :-)

    @Sigrun : ich freue mich, dass ich Dich inspirierenb konnte :-)

    Jeg er ikke helt afvisende for denne farve mere. Det skyldes nok, at den er lidt daempet/graa. Men jeg ejer ikke en eneste ting der passer til - ikke engang et par brune sko ;-)

    AntwortenLöschen
  8. Jeg synes både model og farve klæder dig rigtig flot. Er det en af de nye modeller fra Drops?

    AntwortenLöschen
  9. Din top er meget sød og sommerlig.

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...