Seiten

Donnerstag, 8. Oktober 2009

Alpaca Tunic / Salt og Peber



Die Tunika aus der IK Fall 2009 gefiel mir auf Anhieb, und wurde schnell angestrickt. Die Nadelstärke ist nicht so mein Ding, und deshalb zieht sich das Projekt etwas in die Länge. Aber ich bin wild entschlossen das Thema endlich abzuhaken.
Und dann kommt wieder dünnere Wolle auf die Nadeln : Salt og Peber von Design-Club, mit für mich ganz ungewöhnlichen Streifen in grün und orange. Mich gruselts ein bisschen, aber man muss auch mal über seinen (pinken) Schatten springen ;-)

Modellen faldt jeg for da jeg saa den foerste gang. Grunden til at den traekker ud er, at jeg ikke bryder mig om de tykke pinde. Men nu er enden naer og jeg glaeder mig til at tage den i brug.
Naar den er faerdig, kommer der tyndere garn paa pindene igen. Det er Salt og Peber fra Design-Club der ligger i venteposition med orange og groent garn til striberne. De der kender mig, kan regne ud, at det er meget graenseoverskridene for mig, at bruge de farver. Men man er jo noedt til at udfordre sig selv engang imellem ;-)

Kommentare:

  1. Jeg glæder mig til at se din tunika. Min har været strikket færdig længe, men jeg har ikke fået den monteret endnu :-( Jeg er heller ikke vild med de tykke pinde, så det tog også mig lidt tid at få den strikket.

    AntwortenLöschen
  2. Det ser da rigtigt spændene ud med de farver ;)
    Du kommer til at elske den ,))
    Yt

    AntwortenLöschen
  3. Mette, maaske skulle vi heppe lidt for hinanden ? Jeg vil ha´ min faerdig i weekenden :-)

    Yt, jeg er vild med dine to og er overbevist om at jeg bliver glad for den, men farverne.....vi faar se ;-)

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...