Seiten

Sonntag, 8. November 2009

Purple Rain


Annette Danielsens "Strik naturligvis" har boet her i et godt stykke tid, og nu er det saa paa tide at jeg kommer igang med en af de mange modeller jeg er faldet for. Foerste projekt bliver "Regndraaber" som kommer til at hedde "Purple Rain" - gaet hvorfor ;-)
Garnet er vundet op og staar parat paa de geniale stativer som er blevet uundvaerlige for mig.

Annette Danielsens "Strik naturligvis" befindet sich schon seit geraumer Zeit in meinem Besitz, und jetzt wird es Zeit, dass ich etwas daraus stricke. Ich finde fast alle Modelle sehr schön, und mache mal den Anfang mit dem Pulli "Regndraaber" (Regentropfen). Meiner heisst "Purple Rain" - rate mal, warum ;-)
Die Wolle steht gewickelt bereit auf den genialen Wollwicklern , auf die ich nicht mehr verzichten möchte.

Kommentare:

  1. Min må så hedde Blue rain ;-) Jeg tror Regndråber bliver fantastisk i lilla :-) Du kan glæde dig til hendes opskrifter, de er meget nøjagtige og gode at følge :-)

    AntwortenLöschen
  2. Hej Angelika
    Tak for kommentaren i min blog. Ja, sjælevarmeren blev rigtig dejlig og sidder lige som den skal :) Skal se, om jeg ikke kan få taget et billede, mens jeg har den på :) Hvor ser det garn spennende ud...elsker den farve. Glæder mig at se, hvordan det kommer at se ud :)
    Ønsker dig en rigtig god uge.
    Knus
    Frida

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...