Seiten

Mittwoch, 23. Dezember 2009

Glaedelig jul... / Frohe Weihnachten...



Gaverne er pakket ind og juletraeet pyntet. Julefreden er ved at saenke sig over det lille hjem og jeg benytter lejligheden til at oenske jer allesammen ude i blogland en rigtig god jul !
Billedet blev taget i frihedsgudindens indre.

Die Geschenke sind eingepackt und der Tannenbaum geschmückt. So langsam findet sich die Weihnachtsstimmung ein und ich nutze die Gelegenheit, Euch allen im großen Blogland ein wunderschönes Weihnachtsfest zu wünschen !
Das Foto wurde im Inneren der Freiheitsstatue gemacht

Kommentare:

  1. Hallo Angelika, auch ich wünsche Dir und deiner Familie frohe Weihnachten und guten Rutsch ins Neue Jahr.
    Liebe Grüße, Britta

    AntwortenLöschen
  2. Jeg koser meg også, ser på tv med pc foran meg.Jeg ser på kvelden fær kvelden. Koselig juleprogram. Vi skal spise fisk nå.
    Jeg ønsker deg en gledelig jul med familien!

    AntwortenLöschen
  3. Også en glædelig jul til jer tre. Du står så fint mellem dine to mænd.
    Knus
    Anne-Mette

    AntwortenLöschen
  4. Liebe Angelika, auch von mir ein schönes Fest und alles Gute für 2010.
    Herzlichst Sabine (da wo Deutschland aufhört und Holland anfängt *g*)

    AntwortenLöschen
  5. En rigtig glædelig jul til dig også ;)

    Yt

    AntwortenLöschen
  6. ein besinnliches weihnachtsfest und einen guten rutsch in das neue jahr wünsche ich dir von herzen

    AntwortenLöschen
  7. Ich hoffe, Ihr habt ein schoenes Weihnachtsfest verbracht und ich wuensche Euch von Herzen alles nur erdenklich Gute fuer das neue Jahr.
    Liebe Gruesse

    AntwortenLöschen
  8. Hej Angelika

    Fandt din blog på en surftur her på nettet, og blev bare SÅ begejstret for dit lille engleorkester.
    For mange, mange år siden da jeg var barn, gav min mor min mormor et par dele i julegave hvert år. Min mormor boede i Flensborg. Efter hendes død for 27 år siden ved jeg ikke hvem der har arvet det, og min mor har også været død i 20 år.
    Ved du om man stadig kan købe det, så jeg evt kunne samle på det?
    Jeg bliver faktisk helt nostalgisk, for jeg har altid syntes det var noget så yndigt.
    Med ønsket om et godt nytår
    hilsen Kirsten

    AntwortenLöschen
  9. Kære Angelika
    1000 tak for dit svar. Jeg vil glæde mig til at tage til Rote Strasse i næste uge og kigge/købe min 1. engel:-)
    For øvrigt så er det en rigtig dejlig blog du har. Det glemte jeg helt at skrive fordi jeg blev så begejstret over at have fundet englene igen.
    Jeg vil bestemt følge dig fremover.
    Hilsen Kirsten

    AntwortenLöschen
  10. Weihnachten ist ja nun vorbei, Zeit, dir und deinen Lieben einen guten Rutsch zu wünschen!
    GlG, Martina

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...