Seiten

Sonntag, 28. Februar 2010

et nyt sjal / en neues Tuch



Uta er rigtig god til at friste en svag sjael som mig. For et par dage siden viste hun billeder af det dejligste sjal og fine pulsvarmere paa bloggen, og jeg faldt pladask for saettet. Sjalet havde jeg foer set i butikken uden at bide maerke i det, men det er maaske fordi der ligger saa mange fristelser i butikken, at det er svaert at holde styr paa dem ;-)

Uta hat mich mal wieder in Versuchung geführt, indem sie im Blog Fotos von einem wunderschönen Tuch mit passenden Pulswärmern gezeigt hat. Das Tuch hatte ich schon oft im Laden gesehen, aber da gibt es ja so viele schöne Sachen, dassman schon mal den Überblick verlieren kanne ;-)

Kommentare:

  1. Jeg lar meg alltid friste også. Det serveldig fint ut. :))

    AntwortenLöschen
  2. Skønne farver!! Hvornår skal vi se et glimt af Leannes quilt? (som jeg har googlet uden held)

    AntwortenLöschen
  3. Hei! Jeg skjoenner at det er mange aar siden jeg har vaert i en garnbutikk - det bugner ikke akkurat av det her - det finnes jo saa mye lekkert garn! Flotte farger!

    AntwortenLöschen
  4. Hei Astrid, uld er nok ikke det du har mest brug for, hvor du bor :-)

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...