Seiten

Sonntag, 28. Februar 2010

nach dem Winter ist vor dem Winter... / det bliver jo vinter igen...


Zum Glück lässt der Regen den Schnee schmelzen, aber der nächste Winter kommt bestimmt, und da ist es gut, wenn die Handschuhe bereitliegen :-) Das Kit habe ich in Finnland bestellt und ich bin begeistert von der planzengefärbten Wolle.

Regnen faar heldigvis sneen til at smelte, men det bliver jo vinter igen, og saa er det godt at ha´ vanterne parat. Kittet har jeg koebt i Finnland og jeg er vild med garnet, som er farvet med planter.

Kommentare:

  1. De ser fine ud dine vanter..pudsigt at vi begge har gang i vantestrikning.
    Det er en fristende hjemmeside, der du har købt dit kit...jeg må hellere holde fingrene væk :-9

    AntwortenLöschen
  2. Anne, det er noget helt vildt laekkert garn ! Det bliver nogle vamsede vanter der er fine OG varmer :-) Der kan vaere tre pakker i kassen, saa jeg slog mig sammen med to veninder for at dele porto. Det er faktisk lige foer jeg fortryder, for jeg skal helt sikkert strikke flere af slagsen !

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...