Seiten

Samstag, 6. Februar 2010

Nyt paa pindene / Neues Strickprojekt

Jeg var i garnbutikken i formiddags og jeg havde en rygrad af staal !!! Mit patchworktoerklaede skal vaere faerdig foer jeg starter paa noget nyt, saa jeg modstod fristelsen at koebe 2 noegler Noro-stroempegarn til et sjal. Godt gaaet, ikke sandt ?
Det synes jeg ogsaa og derfor gav jeg mig lov til at koebe garn til en smadderflot ulden sag :-)
Naa ja, og Noro-garnet har Uta lagt til side til mig ;-)

Heute Vormittag war ich nur mal so im Wollladen und bewies dass ich unglaublich eisern sein kann, wenn es um Wollkäufe geht !!! Mein Patchworkschal soll fertig werden, bevor ich etwas neues anfange, und deshalb widerstand ich der Versuchung, zwei Knäuel Noro-Sockenwolle für ein Tuch zu kaufen. Das ist doch lobenswert, oder ?
Das finde ich auch, und deshalb habe ich mich für meine Standhaftigkeit mit Wolle für dieses schöne Teil belohnt :-)
Ach ja, und die Noro-Wolle habe ich für mich reservieren lassen ;-)

Kommentare:

  1. Åhh ja, det er skønt med en rygrad der ikke er af rustfrit stål, men lidt rusten og derfor med lidt bløde punkter. Den uldne sag er skøn - jeg kan godt forstå at den ikke var til at modstå.
    Jeg håber at vejret snart bliver til en tur til Flensburg, jeg mangler snart olie fra Vom Fass.
    Hils Uta.

    AntwortenLöschen
  2. Den uldne sag, kræver vist også noget mere end almindeligt stål ;-) Den er superlækker :-)

    Og så er det jo fantastisk at høre, at der stadig findes butikker, hvor garn kan blive lagt til side :-)

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...