Seiten

Sonntag, 27. Juni 2010

Broderusk / stitcheries




Mens 2/3 af familien har holdt øje med en flok mænd der spillede bold, har jeg hygget mig med sytøjet. Mønstret til navneskiltet fra Wenche blev kopieret ned til ca. 60 % . Jeg har malet med oliekridt og derefter broderet det.
Løberens broderusk har været færdig i nogle dage, og blev i dag syet sammen med nogle kvadrater af reprostoffer. Det var meget sjovt at lege med oliekridt og forskellige farver tråd, og fordi jeg slet ikke kunne stoppe med det sjove, har jeg skiftet de franske knuder ved fjerene ud mod små perler.

Während 2/3 der Familie einem Haufen Männern beim ballspielen zugesehen hat, habe ich es mir mit meinem Nähzeug gemütlich gemacht. Das Namenschild nach dem Entwurf von Wenche habe ich auf ca. 60 % verkleinert und dann mit Wachsmalstiften verziert und gestickt.
Die Stickerei für den Läufer ist seit einigen Tagen fertig, und heute habe ich sie mit den Quadraten aus Reprostoffen zusammengenäht. Statt kleine Knötchen zu sticken, habe ich die Schwanzfedern mit kleinen Perlen verziert.

Kommentare:

  1. åååh, hvor er det bare blevet fint :-).
    Knus
    Anne-Mette

    AntwortenLöschen
  2. I love the stitchery!!You have done a beautiful job, and your choice of fabrics is perfect!!

    AntwortenLöschen
  3. Sweet stitchery and such pretty blue fabric!

    AntwortenLöschen
  4. Så flott dette blir. Nydelige blå farger.

    AntwortenLöschen
  5. Very nice. I love the bird stitchery

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...