Seiten

Sonntag, 12. September 2010

Gaveregn / Geschenkeflut



Jeg elsker at give gaver - og lige så meget elsker jeg at få nogen :-) Her på det sidste har jeg fået de skønneste gaver af søde kvinder, helt uden grund, bare fordi.
Bente (desværre uden blog, men der arbejdes fortsat på at overtale hende til at oprette en) har syet en smart taske til mit strikketøj, og af Anne-Mette fik jeg den søde minitaske til læbepomade og andet småt.
Martina overraskede mig med hele to trævleposer, så nu jeg har en ved siden af symaskinen og en på sofabordet.
Lykke sendte mig nogle pw-mønstre som hun mener at jeg kan have glæde af, og hun har ret :-) Inden længe vil der her på kanalen dukke billeder op af smarte, hjemmesyede sutsko :-) Og mens jeg sysler med det ene og det andet, nyder jeg en kop the som jeg laver i de smarte theposer, som Karen sendte mig en pakke af. Jeg havde ledt efter dem med lys og lygte, efter at jeg havde set dem på et hotel i Middelfart i sidste år. Billeder følger :-)
Tusind tak til jer allesammen !

Ich mache gerne Geschenke - und genauso gerne bekomme ich welche :-) In den letzten Wochen habe ich tolle Geschenke bekommen. Ganz ohne Grund, einfach nur so !
Von Bente (leider noch ohne Blog, aber ich arbeite dran) bekam ich eine tolle Tasche für mein Strickzeug, und Anne-Mette hat mir eine Mini-Ausgabe für Lippenpomade und andere Kleinigkeiten genäht.
Martina überraschte mich mit gleich zwei Fadensammlern, so dass ich jetzt einen für die Nähmaschine und einen für den Sofatisch habe. Lykke schickte mir einige PW-Muster, von denen sie meinte, dass ich sie brauchen könnte. Sie hatte recht, und über kurz oder lang wird es hier Fotos von selbstgenähten Puschen geben :-)
Und während ich nähe und stricke, trinke ich Tee, den ich in den genialen Teebeuteln zubereite, die Karen mir geschickt hat. Die habe ich gesucht, seit ich sie im vergangenen Jahr in einem Hotel in Dänemark ausprobiert habe. Fotos folgen :-)
Vielen lieben Dank an euch alle !

Kommentare:

  1. dejligt med gaver, og ikke værre når de kommer sådan bare fordi. fine, fine ting du har fået, du er heldig.
    kh.fra Island
    Frida

    AntwortenLöschen
  2. Hvor er det dejligt der er nogen der tænker på dig, når du nu ikke selv vandt i lodtrækningen ;)
    Fine sager du har fået.
    Teposerne er også købt hjem her ;)

    Yt.

    AntwortenLöschen
  3. Tolle Geschenke, besoners der Fadensammler mit Stickerei gefällt mir.
    LG; Britta

    AntwortenLöschen
  4. Det er saa dejligt med overraskelser, og da saerligt naar det er nyttige ting. De traevleposer er helt fantastiske. Har en selv og den bliver brugt flittigt.
    Glaeder mig til at se hjemmesyede sutsko.

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...