Seiten

Donnerstag, 25. November 2010

Håndevending / Im Handumdrehen



Farven er helt vildt flot, garnet er lækkert og opskriften er nem at gå til - men den klæder mig absolut ikke og jeg har fundet ud af at jeg ikke bryder mig om løbemasker. Den ribstrikkede ryg er jeg vild med, men resten...
Så den bliver trævlet op i en håndevending.

Die Farbe finde ich klasse, die Wolle ist toll, das Muster sehr gut geschrieben - aber die Weste steht mir nicht und ich weiß jetzt, dass ich Fallmaschen nicht ausstehen kann. Das Rückenteil in Rippen mit eingestricktem Keil finde ich super, aber der Rest...
Meine Weste wird ihrem dänischen Namen gerecht und wird "Im Handumdrehen" geribbelt.

Kommentare:

  1. Hvor er det ærgeligt, at du ikke synes om den. Farven du har valgt er skøn.

    AntwortenLöschen
  2. Flot farve ...men heller ikke jeg er vild med løbemaskerne, jeg kan godt forstå du trævler op igen..garnet må kunne bruges til noget andet :-D

    AntwortenLöschen
  3. Hvor ærgeligt ;(
    Den ser ellers rigtig fin ud i farven.

    Yt

    AntwortenLöschen
  4. Wow, du bist aber konsequent!
    Aber macht nix, der Weg ist das Ziel :o)

    Viele Grüße!!

    AntwortenLöschen
  5. Det er aergerligt, men saadan noget kan jo ske. Pyt, jeg finder et andet moenster :-)

    Renata, ich weiß dass isch die Weste niemals tragen werde. Sie würde im Schrank liegen und mich nerven. Dann lieber ribbeln und etwas anderes stricken :-)

    AntwortenLöschen
  6. Har du prøvet at vende den om,så det er oppe kommer ned ?

    Det kunne være den så sad så du bedre kunne lide den ?

    Farven er superflot og ville selvfølgelig også være fin i en anden model.

    Knus Ingrid

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...