Seiten

Sonntag, 14. November 2010

stitchery...


Min stitcheryquilt har ikke fået ret meget opmærksomhed i et stykke tid, men idag fik jeg syet flere strimler sammen. Blokkene havde jeg broderet, da min lokale quiltegruppe holdt maratonsyning, så det var en smal sag at sy dem sammen til strimler. Billedet er ikke særlig godt, men man kan ane at det bliver en dejlig stor quilt og jeg glæder mig til at komme igang med quiltningen.

Mein Stitcheryquilt wurde in letzter Zeit sträflich vernachlässigt, aber heute habe ich ihm etwas Zeit gewidmet und einige Blöcke zu Streifen zusammengenäht. Die Motivblöcke habe ich neulich gestickt, als ich mich mit dem Mädels aus der PW-Gruppe zum Marathonnähen getroffen habe. Das Foto ist nicht so prickelnd, aber man kann erahnen, wie groß der Quilt wird, und ich freue mich schon sehr auf´s quilten.

Kommentare:

  1. Hvor er det pragtfuldt ;)
    Sikke et arbejde du har lavet.
    Glæder mig virkeligt til at se mere ;))

    Yt.

    AntwortenLöschen
  2. Hvor skønne farver. Glæder mig til at se den færdig :-)

    AntwortenLöschen
  3. Hej Angelika,
    -det er SÅ flot, elsker lilla :o)))
    kh
    Bente

    AntwortenLöschen
  4. Wunderschön, die Farben sind herrlich. Die Ideen auf deinem Blog sind immer toll, ich gehe leidenschaftlich gerne bei dir spazieren :)
    Liebe Grüsse und schönen Restsonntag!
    Roswitha

    AntwortenLöschen
  5. Det ser rigtigt flot ud. Det er de lyse stykker der er broderet ikk?? God idé at haenge det op paa den maade. Glaeder mig til at se det faerdigt.

    AntwortenLöschen
  6. Huhu Angelika!

    Schau mal bei "Beerentöne" vorbei... ;-)

    Liebe Grüße
    Claudia

    AntwortenLöschen
  7. Es ist wünderschon! Ich liebe die lila Farben.

    AntwortenLöschen
  8. Så lykkes det mig at komme ind på kommentardelen. Quiltoppen ser bare forrygende fin ud. (og farverne har jeg lært at holde af) Super flot.
    Tillykke med de fine gevinster.
    Knus
    Anne-Mette

    AntwortenLöschen
  9. Very, very pretty and big! I love the fabric colours.

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...