Seiten

Sonntag, 23. Januar 2011

Fremde Federn... / fremmede fjer...




...sind es, mit den ich mich hier schmücke :-)Die Modelle sind die Originale von Christel Seyfarth, die ich gestern auf einer Veranstaltung anprobiert habe, um herauszufinden welches ich zuerst stricken soll. Ich kann mich nicht entscheiden !

...er hvad jeg pynter mig med :-) Modellerne er Christel Seyfarths originaler som jeg prøvede på en workshop i Rinkenæs i går. Nu skal jeg bestemme mig, hvilken jeg vil starte med. det er ikke nemt ! Tja, og det der var annonceret og afregnet som workshop var desværre kun et (spændende) fordrag og efterfølgende mulighed for at købe strikkekits, men det var ikke CF´s skyld ! Arrangørerne havde solgt alt for mange billetter, så det var umuligt at holde workshop. CF gjorde sig umage med at fortælle om nogle tricks og prøvede at nå rundt for at vise fair-isle-teknikken. Heldigvis har jeg styr på teknikken og slap derfor for at stå i kø for at lære noget nyt. Men det var alligevel ærgerligt !

Kommentare:

  1. Ja, det er godt nok aergeligt naar man har sat naesen op efter noget, og det saa alligevel ikke kan lade sig goere. Sikke nogle laekre laante fjer. Det foerste billede er lidt "moerkt", mend e to sidste holy moses hvor de klaeder dig. Det bliver vist bare at tage en "aelle baelle" for at kunne vaelge den foerste.

    AntwortenLöschen
  2. Sikke smukke ting du har pyntet dig med, sjalet er så smuk til dig, men det er den lange frakke sandelig også. Kan godt forstå du synes det er svært at vælge.

    AntwortenLöschen
  3. tak skal I ha´ :-) jeg har altid været vild med den lange frakke, men hvis jeg tyder min mands reaktion rigtigt, bliver det nogle ensomme spadsereture når jeg vælger den ;-))

    AntwortenLöschen
  4. Den lange frakke klæder dig helt vildt godt, spændende hvad du har valgt :0)

    AntwortenLöschen
  5. Jeg istemmer koret - du ser flot ud i den lange frakke :-). Og sjalet er vidunderligt. Trøjen ...ååhh, en er også bare flot. Hvor var det ærgeligt med den workshop. I har sikkert betalt nok for det.

    AntwortenLöschen
  6. Hej Angelika.

    Du skal da ha´ frakken med blomsterne, den er bare så flot og den klær` dig. Hvis din mand ikke kan lide den, så tager du den da bare på når vi to er på udflugt sammen *smile*
    kh
    Bente

    AntwortenLöschen
  7. Mir gefällt das untereste am Besten an Dir.
    Gruß Katja

    AntwortenLöschen
  8. De farver der er i sjalet er bare helt fantastisk til dig!!! Det skulle du vælge

    AntwortenLöschen
  9. Oha... da würde mir die Entscheidung auch nicht leicht fallen. Alle 3 Modelle sehen toll aus. Ich würde mit der langen oder auch der kurzen Jacke anfangen. Schwierig.

    Liebe Grüße
    Hilda

    AntwortenLöschen
  10. Hallo, Angelika,


    da hast du super tolle Sachen anprobiert....mit welchem anfangen??? vielleicht mit dem, das die wenigste Arbeit macht...

    Liebe Grüße
    Margit

    AntwortenLöschen
  11. Alle modellerne klæder dig rigtig godt - jeg er nu især vild med frakken - den håber jeg at få på pindende en dag.

    AntwortenLöschen
  12. Så nydeleg du er her! Gledar meg til å sjå kva du byrjar med. Eg veit ingen ting om fair-isle-teknikken.

    AntwortenLöschen
  13. Mir gefaellt das dritte Bild am besten, obwohl alle wunderschoen und originell sind. Ich finde, das dritte passt am besten zu Deinem schicken Frisur !
    LG

    AntwortenLöschen
  14. Eindeutig den bunten Mantel - nicht umsonst strahlst Du schon auf dem Fot mit dem Mantel um die Wette. Zweite Wahl wäre das Tuch, die Jacke eher nicht so.

    Liebe Grüße

    von Birgit

    AntwortenLöschen
  15. Ok, wie heute gesagt, ich bin dafür, dass Du den Mantel strickst ! Einsame Spaziergänge hin oder her, man muß Schwerpunkte setzen :-)
    LG, Uta

    AntwortenLöschen
  16. Jeg stemmer for sjalet. Til at starte med, altså! Du ser supergodt ud i alle tre modeller. Har man ikke også fået ny frisure?

    AntwortenLöschen
  17. Liebe Angelika,
    also wenn du mich fragen würdest, ich würde mit der Stola ( Schal) beginnen.Danach würde ich den langen Mantel( Jacke) machen. diese beidebn Teile finde ich Megatoll...
    liebe Grüße Birgit

    AntwortenLöschen
  18. Jeg må sige at du er en værdig model for Christel´s strik.........synes måske Flower Power frakken er den flottest til dig...når din mand ser alle de beundrene blikke du vil få, kan det da godt hænde han vil gå tur med dig.

    Knus

    JANE

    AntwortenLöschen
  19. Und?!?
    Mein Favorit wäre ja der Kurzmantel.
    LG
    Andrea

    AntwortenLöschen
  20. Boah!!!
    Also ich wäre für den Mantel.....
    ....der haut mich echt um!
    Grüßchen
    Sabine

    AntwortenLöschen
  21. Det bliver da svært at vælge, for du ser jo forrygende ud i dem alle sammen - meget, meget smukke ting :-)

    Ærgerligt, at det ikke blev en ordentlig workshop!

    AntwortenLöschen
  22. Hallo Angelika,

    ich würde an deiner Stelle mit der Stola beginnen.

    LG Evi

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...