Seiten

Freitag, 18. November 2011

Tumblerblöcke und Julekuler / tumblerblokke og julekuler

Ich stricke im Moment zwar sehr viel, aber das bedeutet nicht dass ich nicht nähe. Mein Stapel Tumblerblöcke wächst langsam aber sicher. Jetzt fehlen nur noch 239 Stück ;-)

Eigentlich wollte ich keine julekuler stricken. Eigentlich ! Aber manchmal kommt es anders als man denkt ... ;-)


Godt nok strikker jeg meget i øjeblikket, men det er ikke ensbetydende med at jeg ikke syr. Stakken med tumblerblokkene vokser stille og rolig, og jeg mangler kun 239 styk ;-)

Jeg havde ingen planer om at hoppe på julekulebølgen, men som bekendt har man en mening til man skifter den ... ;-)

Kommentare:

  1. Liebe Angelika ,

    das finde ich ja witzig - das Julekulerbuch lacht mich überall an - und Du strickst sie !!! Schön sind sie geworden .Da kann ja Weihnachten kommen.

    Liebe Grüße , Katrin

    AntwortenLöschen
  2. -dine Tumblerblokke er saa fine, elsker de der stoffer!
    Strikkede julekugler...-saa gik jeg da glip af noget i onsdags, de er flotte og sjove!
    knus
    Bente

    AntwortenLöschen
  3. Fine ting du laver, de der julekugler er jo helt fantastiske. Har du også syet nissen?

    AntwortenLöschen
  4. Fin start på dit tumblertæppe :-).
    Og julekuglerne - tjah, man har jo et standpunkt til man ta'r et nyt. Jeg må nok også prøve en enkelt eller to ;-).
    Knus
    Anne-MEtte

    AntwortenLöschen
  5. Ha ha.ja, de kuglene ser ut til å fenge når man først kommer igang. Har netop købt bogen.

    AntwortenLöschen
  6. Ja gudskelov er meniger til for at blive skiftet hihi. Soede det er de.
    Du mangler "kun" 239??? Hilfe, det tager helt pusten fra mig.

    AntwortenLöschen
  7. Oh, ich glaube eine solche Ausdauer hätte ich nicht. Alle Achtung.
    Lieben Gruß, Petra

    AntwortenLöschen
  8. Das sieht ja spannent aus.
    Fleißarbeit!!!
    Die Weihnachtskugeln ,alle Achtung.
    Eine schöne Arbeit Abends auf den SOFA,da träum ich im Moment nur von,"Vom Sofa"

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...