Seiten

Donnerstag, 5. Januar 2012

Søndagsavisen / Sonntagszeitung



Den har været rigtig længe undervejs og jeg har adskillige gange været tæt på at trævle op. Men nu er den færdig og jeg kunne godt tænke mig "et dameblad" i mine farver :-) Prøv at kigge hos Katja. Hun har strikket en brun udgave.

Dieser Schal war ziemlich lange unterwegs und ich habe mehr als einmal daran gedacht, ihn zu ribbeln. Aber jetzt wo er fertig ist, denke ich über "eine Damenzeitschrift" in meinen Farben nach :-) Guckt mal rüber zu Katja . Sie hat ihn in brauntönen gestrickt.

Kommentare:

  1. Hi og stort tillykke!
    Den er bare flot og færdig ☺
    Så må du endelig begynde på noget nyt, dejligt!
    Spændt på at læse dit tørklade med hænderne *lol*
    knus
    Bente

    AntwortenLöschen
  2. Smukt og så ser det dejlig varmt ud. Dobbeltstrik er sjovt, men tager tid.

    AntwortenLöschen
  3. Liebe Angelika, zuerst erst einmal ein gutes Jahr 2012 für Dich. Diese "Zeitungsausgabe" finde ich einfach sensationell. In Deiner Stelle würde ich auch noch ein Damenjournal "printen".
    LG Sabine

    AntwortenLöschen
  4. Der Schal ist wunderschön geworden, und sicher tut er im Moment gute Dienste.
    Dir eine schöne Restwoche und liebe Grüße
    Roswitha

    AntwortenLöschen
  5. Liebe Angelika,
    superschön ist dein Schal geworden!
    Im Buch "Stilvoll Stricken" gibt´s doch auch tolle Damenmuster.

    Viele Grüße
    Antje

    AntwortenLöschen
  6. Der ist ja stark geworden!!!
    Gleich zwei...wahnsinn.
    lg
    gitta

    AntwortenLöschen
  7. Det er rigtig fint.
    Så må du købe ind til noget nyt, eller er det måske allerede gjort ? Jeg har jo gang i tre ting ad gangen, men kan huske at du skulle være færdig med avisen før der kom andet igang. Seje dig.

    Kh. Lis

    AntwortenLöschen
  8. Traumschön, liebe Angelika, strick jetzt bitte auch die Damenvariante ;-)
    GlG, Martina

    AntwortenLöschen
  9. Hej Angelika..
    Hvor er det bare blevet flot..
    Jeg vil også gerne prøve at strikke dobbeltstrik engang..
    KH Anja

    AntwortenLöschen
  10. Sejt du fik det færdigt ;)
    Du bliver glad ved det.
    Kan tænke mig det kræver tålmodighed at strikke det.

    Yt

    AntwortenLöschen
  11. Liebe Angelika
    Woowww, der Schal ist super toll geworden, grosses Kompliment!
    Ganz liebe Grüsse Marie-Louise

    AntwortenLöschen
  12. Toll! Das sieht wirklich nach viiiel Arbeit aus. Hat sich ja aber gelohnt!

    AntwortenLöschen
  13. Rigtigt godt nytaar Angelika, med alle mine bedste oensker.
    Ih hvor er det flot. Jeg har kigget laenge paa det i bogen, men det er en teknik som jeg ikke kender, saa den maa lige studeres.

    AntwortenLöschen
  14. Hvor er det bare flot, og sikke et arbejde med det dobbeltstrik.

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...