Seiten

Freitag, 13. Januar 2012

ting tager tid... / alles braucht seine Zeit...


Neulich fand ich beim aufräumen zwei Blöcke aus denen ich schon vor langer Zeit einen Läufer nähen wollte. Ich weiß wirklich nicht warum das 2 Jahre dauern musste ;-)
Erkennst Du die Stoffe, Heather ?

For nogle dage siden fandt jeg en pose med blandt andet to blokke som ventede på at blive til en bordløber. Jeg aner ikke hvorfor der skulle gå to år før jeg fik mig taget sammen til at sy den.
Mon Heather kan kende stofferne ?

Kommentare:

  1. De er altså super flotte , det er utroligt at i kan finde ud af det :0)

    AntwortenLöschen
  2. -meget flot også stofferne, som jeg aldrig havde regnet med at se i dit hjem. Ser at du stadigvæk holder fast i prärie points, som også er fine, men jeg tør næsten vædde på at du også laver yo-yo´s en skønne dag *grin*
    knus og god weekend
    Bente - på vej til arbejde....

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...