Seiten

Samstag, 14. April 2012

Tumblerquilt og en ny farve / Tumblerquilt und eine neue Farbe


Så fik min indre bogholder lov til at boltre sig med mine tumblerblokke. Jeg er nemlig begyndt at lægge dem ud som de skal syes sammen, og for at der ikke skal gå kludder i det, har jeg lavet små bundter og mærket dem i rækkefølge.
Jeg mangler stadigvæk en del blokke, men det går den rette vej.
Tja, og så ved jeg ikke lige hvad der er sket, for i går undrede mig over de sokker Uta strikker til postmanden , og i dag køber jeg 4 køkkenstole i samme farve ;-) Og her gik jeg og troede at jeg aldrig skulle eje noget grønt udover en græsplæne ! Men sådan kan man tage fejl, og rigtig bekymret bliver jeg nok først når jeg kommer til at købe noget BRUNT ;-)

Die Buchhalterin in mir hatte heute freie Bahn bei meinen Tumblerblöcken. Ich habe nämlich angefangen sie so hinzulegen, wie sie mal zusammengenäht werden sollen. Damit sie nicht wieder durcheinander geraten, habe ich für jede Reihe ein Päckchen gemacht und es beschriftet. Ich habe noch längst nicht alle Blöcke beisammen, aber es wird langsam.

Tja, und dann weiß ich gar nicht so richtig wie das passieren konnte : Gestern habe ich mich noch über Utas Farbwahl für Socken gewundert , und heute kaufe ich 4 Küchenstühle in genau dieser Farbe ;-) Ich, die immer geglaubt hat dass sie nie etwas anderes GRÜNES besitzen würde, als den Rasen hinter dem Haus. So kann man sich täuschen, aber richtig Sorgen mache ich mir erst wenn ich aus Versehen etwas BRAUNES kaufe ;-)

Kommentare:

  1. Hallo Angelika,
    Wuesstest Du nicht, dass Lime Green ein Neutral ist ?????? Ha ha ha
    Liebe Gruesse
    Heather

    AntwortenLöschen
  2. Det var nok ikke længe før det brune overmandes dig, mega fede stole.

    AntwortenLöschen
  3. ja, ich glaube, dann würde ich mir auch sorgen machen. ich habe übrigens die gleichen stühle in beerenfarben. grün würde mir aber viel besser gefallen.
    alles liebe, petra

    AntwortenLöschen
  4. Die Farbe deiner Stühle finde ich Klasse,bei mir heißt die Farbe "Claudia Grün"!?....
    Deine Tumbler-Päckchen,einfach herrlich.Sieht aus wie Geld-Päckchen(lach)Paßt doch!!!
    Lg Gitta

    AntwortenLöschen
  5. Eieiei, die Stühle sind perfekt !!! Ich muß mal eben mit meiner Familie sprechen über die Notwendigkeit, grüne Stühle zu kaufen ! :-)Liebe Grüße,
    Uta

    AntwortenLöschen
  6. Sikke en dejlig frisk farve dine stole har, og jeg kan ikke andet end at måbe over dine quilts hver gang, bare man have talmodigheden :)

    AntwortenLöschen
  7. Wenn Du mit schläfrigen Augen in Deine Küche kommst und dann die Stühle siehst, dann bist Du sofort hellwach - jede Wette. Die sind ja ein echter Hingugger.
    Liebe Grüße Katja(quilt)

    AntwortenLöschen
  8. Haha, jeg har samme indstilling til grøm (!) - ikke desto mindre har jeg købt samme stol (dog sammen med en lilla, turkis og sort.) Jeg har hånet børnenes far for den Shrek grønne farve han har malet en væg i sit køkken - men idag tog jeg mig selv i at synes at den egentligt gjorde det meget godt...
    jeg køber altså ikke noget brunt. eller orange. Tror jeg.

    AntwortenLöschen
  9. Frisk forårsfarve til stolene. Din quilt ser lovende ud, jeg gkæder mig til at se den færdig.

    AntwortenLöschen
  10. SUPER flotte stole! Man har jo et standpunkt til man tager et nyt.
    Det der med bogholder og patchwork - det er mig MEGET bekendt ;-)).
    Knus
    Anne-Mette

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...