Seiten

Dienstag, 8. Mai 2012

Ein kleines Geschenk.../ en lille gave


...ist auf dem Weg zu einer lieben Kollegin in Hamburg, die auf Reisen Fingerhüte für mich findet, ohne danach zu suchen :-)Den Stoff habe ich bei Gittea gekauft.

...er på vej til en sød kollega i Hamborg, som finder fingerbøl til mig uden direkte at lede efter dem, når hun er ude at rejse :-) Det lidt frække stof har jeg købt hos Gittea

Kommentare:

  1. Hej Angelika,
    -din produktivitet skræmmer mig lidt, men mest glæder det mig naturligvis ☺
    Fin lille taske, sød gave!
    knus
    Bente

    AntwortenLöschen
  2. Ist ja klasse geworden.....mit den gelben RV.super!!!
    Liebe Grüße Gitta

    AntwortenLöschen
  3. Åh hvor er den fin, altid dejlig med gaver.

    AntwortenLöschen
  4. Hi Angelika, was für ein tolles Mäppchen und das Design...so unbeschreiblich weiblich ;-).
    LG Sabine

    AntwortenLöschen
  5. Sikke en fin gave og et herligt stof :-).
    Knus¨
    Anne-Mette

    AntwortenLöschen
  6. Das ist toll, der Stoff ist super. Ähm, ich hab auch bald Geburtstag :o))))))
    LG Martina

    AntwortenLöschen
  7. Hej Angelika. Fin lille gave
    Hilsen Birgith

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...