Seiten

Montag, 13. August 2012

Butterfly Nr. 2


Butterfly-vesten var mit projekt til The Ravellenic Games 2012 på ravelry. Jeg deltog som medlem af Team Danish Knitters i event "free-choice-all-around" og jeg nåede i mål, dvs. at jeg startede på vesten under åbningsceremonien og blev færdig inden den olympiske flamme blev slukket :-)
Ud over medaljen "vandt" jeg en dejlig vest som kommer til at hænge på mig fra nu af og til den er slidt op :-) Den første, grønne Butterfly strikkede jeg i størrelse L til yndlingspusheren, og min egen er udover at den er strikket i en ægte "Angelika-farve" strikket i størrelse S hvad angår maskeantallet med alle andre mål i størrelse M.

Die Butterfly-Weste war mein Projekt für The Ravellenic Games 2012 auf ravelry. Ich bin für das Team Danish Knitters in der Kategorie "free-choice-all-around" angetreten und ich bin rechtzeitig ins Ziel gekommen. Das heisst, dass ich während der Eröffnungszeremonie angefangen und vor erlöschen der olympischen Flamme fertig wurde :-)
Außer der symbolischen Medaille habe ich eine superschöne Weste "gewonnen", die ein absolutes Lieblingsteil sein wird :-) Die erste Butterfly-Weste habe ich für den allerliebsten Wollsucht-Laden in Größe L in grün gestrickt, während meine eigene Weste
eine echte "Angelika-Farbe" hat. Ausserdem habe ich die Maschenzahl für die Größe S angeschlagen und mich danach an die Größenangaben für M gehalten.

Kommentare:

  1. Hej Angelika,
    vesten er så fin og den klæder dig!!!!
    Både farven men også modellen.
    knus
    Bente

    AntwortenLöschen
  2. ja, det er da en ægte Angelika farve '))
    Super flot og skøn farve.

    Yt

    AntwortenLöschen
  3. Nee wie klasse.....ist doch garnicht deine "FARBE",ich finde mir steht sie besser!!!
    Lg
    Gitta

    AntwortenLöschen
  4. Den er bare så flot til dig, lige din farve, og det er en smuk model.

    AntwortenLöschen
  5. Super flot og også lykke farve :0)

    AntwortenLöschen
  6. Skøn vest og med medalje også.. Tillykke med det.
    Jeg nåede ikke over målstregen til tiden;))

    AntwortenLöschen
  7. Sieht wirklich toll aus und Deine Farbe steht Dir gut !

    AntwortenLöschen
  8. Smuk vest og farve en perfekt (endnu en fan af lilla).

    AntwortenLöschen
  9. SUPER flot. Og godt gået rent tids,mæssigt.
    Knus
    Anne-Mette

    AntwortenLöschen
  10. Den er virkelig smuk og klæder dig helt fantastisk godt.
    Måske det også er farven ? :o)

    Knus Ingrid

    AntwortenLöschen
  11. Superflot farve! God ide at ændre på målene for den sidder da flot!

    AntwortenLöschen
  12. WOW...Great vest!!
    Love the style and Color !!!
    Great Job!!!

    AntwortenLöschen
  13. Skøn vest og skøn farve. Meget bedre bliver det ikke :-)

    AntwortenLöschen
  14. Den er rigtig, rigtig flot og farven klæder dig utrolig godt :-) Jeg er også rigtig vild med lige den lilla farve, den er skøn :-)

    AntwortenLöschen
  15. Liebe Angelika,
    herzlichen Dank für deinen netten Willkommensgruß. Das Buch solltest du dir unbedingt zulegen, denn da kommt noch was nach...psssst, ich verrate noch nichts ;-) Mit dieser tollen Weste darfst du getrost in Serie gehen, ich bin mir sicher, da finden sich Abnehmerinnen *LOL* GlG, Martina

    AntwortenLöschen
  16. Tolle Weste in toller Farbe. Nun sieht man erst mal, was für ein schönes Modell es ist, kam in Größe L an Dir nicht so gut zur Geltung.
    LG, Britta

    AntwortenLöschen
  17. sehr schöne weste ist das, darf frau fragen wo es die anleitung dazu gibt? lg aus bayern, margit
    die jetzt auch mehr strickt als näht .-)

    AntwortenLöschen
  18. Liebe Angelika, diese Weste ist für mich ein absoluter Hit.
    Ich gratuliere wieder einmal. Viel Freude damit.
    Liebe Grüße von Sabine

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...