Seiten

Montag, 15. Oktober 2012

Loop


En loop har stået på min kilometerlange to-do-liste i ret lang tid og nu hvor den er færdig kan jeg slet ikke forstå at jeg ikke har syet sådan en noget før. Det er lige før det tager mere tid at hente symaskinen frem og gøre den klar, end det tager at sy en loop.
Stoffet er en doubleface-jersey i yndlingsfarverne lilla og pink, som har smalle striber på den ene og brede striber på den anden side og er købt lokalt :-)

Einen Loop wollte ich schon lange nähen. Fast so lange wie ich meinen Seidenloop habe, und der stammt aus der Zeit als sowas noch Schlauchschal hieß und wir kein Internet hatten ;-) Samstag habe ich im Lieblingsstoffladen den perfekten Stoff gefunden : Doubleface-jersey in lila und pink, der auf einer Seite schmale und auf der anderen breite Streifen hat. Das auspacken der Nähmaschine hat fast länger gedauert, als den Loop zu nähen.

Kommentare:

  1. Liebe Angelika ,

    WIRKLICH TOLL - ich liebe ja meine auch - sie sind auch alle aus der Zeit als sie noch Schlauchschal hießen .Schöne Idee , da habe ich auch gleich Lust einen zu nähen .

    Ganz liebe Grüße , Katrin

    AntwortenLöschen
  2. Hej Angelika,
    den er da bare saa fin!
    Glaeder mig til onsdag :-)
    knus
    Bente

    AntwortenLöschen
  3. Hvor er den fin! Den "lokale" er det så i Tyskland? Syr også en del for tiden, så er lidt nysgerrig efter, om stoffer er billigere i DE, eller er prisen den samme som i DK?

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...