Seiten

Samstag, 25. Oktober 2014

Lille syæske / Nähkästchen

Da jeg var til træf i Odense i august, købte jeg denne fine lille syæske hos Patchwork Værkstedet. Jeg har syet låg og indsatser til den og mit fingerbøl og andre småting er flyttet ind.


Beim Gildetreffen in Odense/DK habe ich bei Patchwork Værkstedet dieses schöne Nähkästchen gekauft. Inzwischen habe ich Einsätze und eine Abdeckung dafür genäht und mein Fingerhut und andere Kleinigkeiten sind eingezogen.

Kommentare:

  1. Det ser godt ud. Sig mig er dit fingerbøl forgyldt???
    Jeg købte et af horn ved Husflidsmessen i Skjern i dag.... Tror jeg bliver glad for det.

    AntwortenLöschen
  2. Syæsken er både fin og praktisk, kan godt forstå at du ikke kunne modstå ☺
    God søndag!
    kh
    Bente

    AntwortenLöschen
  3. Flot sy æske du har lavet
    En skam Lene lukker, men forståeligt hun vil til at nyde livet.

    AntwortenLöschen
  4. Das Nähkästchen hätte bei mir auch mitgemußt und mit den genähten Einsätzen ist es richtig klasse.
    LG, Brita

    AntwortenLöschen
  5. Liebe Angelika,
    das sieht ja toll aus, total niedlich und sehr praktisch, schön mit den kleinen Fächern, die Du eingekleidet hast.
    LG Uta

    AntwortenLöschen
  6. Ein schnuckeliges Kästchen
    LG
    Alexandra

    AntwortenLöschen
  7. Du weist ja, ich bin davon total begeistert.......so begeistert das du mir ein ähnliches
    Kästchen geschenkt hast.Jetzt muß ich es nur noch so schön gestalten wie du.
    LG
    Gitta

    AntwortenLöschen
  8. Hvor er dit låg og de små indsatser blevet fine. Men jeg er da overrrasket over dit farvevalg ;-)).
    God aften. Knus herfra

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...