Seiten

Sonntag, 1. November 2015

Yellow Cabs

Jeg har stadigvæk lidt taxa-stof tilovers fra Niklas´ quilt og derfor har jeg syet en mulepose . Det er stort at jeg skal gå med en GUL taske, for i min verden er kun citroner og bananer gule ;-) Men jeg er vild med New York og Yellow Cabs og sammen med det sorte faux leather er det blevet til en fin pose uden dikkedarer. Den er foret med rester fra quiltens baggrundsstof og remmen er syet af resterne af faux leather, som gør at den bliver siddende på skulderen.


Ich habe noch etwas Taxi-Stoff übrig von Niklas´ Quilt, und deshalb habe ich mir heute daraus und einem Stück Kunstleder einen Beutel genäht. In meiner Welt sind nur Zitronen und Bananen gelb, daher ist es etwas gewöhnungsbedürftig für mich, einen GELBEN Beutel auszuführen. Aber ich liebe New York und Yellow Cabs, und zusammen mit dem Kunstleder ist der Beutel ok. Gefüttert ist er mit dem Rest des Hintergrundstoffes des Quilts und der Trageriemen ist aus Kunstleder und rutscht daher nicht so leicht von der Schulter.

Kommentare:

  1. Liebe Angelika,
    Glückwunsch, du kannst also doch Taschen und was für eine schöne obendrein! Das schreit ja förmlich nach einer Wiederholung, ob NY oder Tasche überlasse ich jetzt dir ;-) Liebste Grüße von Martina

    AntwortenLöschen
  2. Hvor er den sej :-) Og slet ikke på nogen måde for meget, selvom den er gul :-) Virkelig flot kombination, du har lavet med det sorte og de gule cabs :-)

    AntwortenLöschen
  3. Die Taschenform gefällt mir. Es wäre doch schade, wenn Du nichts aus diesem Stoff für Dich genäht hättest.
    LG, Britta

    AntwortenLöschen
  4. Jamen, det er da bare en fed mulepose - vil lige gøre opmærksom på, at den vil passe perfekt til mine nye briller :-))).
    Knus og god aften.

    AntwortenLöschen
  5. Citroner, bananer og solen haha. Har det lidt som dig, mendet yellow cab stof er bare for flot. Smart taske. Nu gaelder det bare om at faa den luftet haha.
    Knus

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...