Seiten

Sonntag, 17. Dezember 2006

3. Advent


Gestern und heute habe ich mal wieder etwas Zeit an der Nähmaschine verbracht . Der Postbote brachte letzte Woche die neueste Ausgabe des Quiltemagasinet aus Norwegen, und darin fand ich die Hülle für Kleenex-Tücher.

Jeg har syet lidt i weekenden. Postbudet kom med Quiltemagasinet og jeg faldt for skjuleren til papirlommetoerklaedeboksen. Den er hurtig syet og saa har jeg laert noget nyt, nemlig at "spansk nat" er det jeg hidtil har kendt som madrassting :-)

I´ve got a new quiltmagasin from Norway "Quiltemagasinet" and spent some time sewing this dress for a tissue-box

Kommentare:

  1. Kjempefin boks. Det var mye bra i quiltemagasinet denne gang.

    AntwortenLöschen
  2. Hvor er det en fin boks til papirslommetørklæder du har lavet. De andre ting synes jeg også om, men den er rigtig praktisk lige for tiden.
    Hilsen Hanne H

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...