Seiten

Mittwoch, 14. Februar 2007

Socken / sokker / socks



Weil ich gerade beim bloggen bin, kommt hier noch ein Foto von den neuesten Socken. Gestrickt aus Trekking XXL aus dem Woll(Sucht )Laden meines Vertrauens. Das Schaftmuster ist einfach aber wirkungsvoll : 2 Runden rechts, 1 Runde 1 re.-1 li. und wie immer habe ich die Bumerangferse gestrickt.

Nu er jeg saa godt igang at I lige faar et billede af mine nye sokker. Garnet er Trekking XXL fra mit favoritbutik , og det er mindst ligesaa godt som Opal eller Regia, og det havde jeg slet ikke regnet med. Som saedvanlig er de med boomeranghael og baandspids.

1 Kommentar:

  1. Hej kære Angelika.
    Sikke nogle skønne farver i dine nye sokker. Jeg har noteret mig dit mønster i skaftet - altid dejligt med ny inspiration.
    Knus fra Anne-Mette

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...