Seiten

Montag, 26. Mai 2008

Katrinas Rib



Wieder pink, wieder Rippen... Diesmal aber von oben nach unten gestrickt und nicht gewickelt :-) Das Muster habe ich über Ravelry gefunden. Verstrickt habe ich knapp 250 gr Ecco von Zitron mit Nadelstärke 4 mm - auch das ist mal etwas anderes, als immer 3 mm ;-) Die Fotos sind leider nicht so gut, aber man kann die verschobenen Rippen ein bisschen erkennen.

Den er pink, den strikket i rib... Men denne gang har jeg strikket oppefra og nedefter og der er nul montering ved denne model. Det er jeg ellers ret ligeglad med, da jeg ikke lider af monteringsskraek ;-) Jeg har brugt naesten 250 gr Ecco Zitron med pindenr. 4 - se, endnu en forandring ;-) Mine favoritpinde er jo kun 3 mm tykke. Moenstret er fundet via Ravelry, og det har vaeret en fornoejelse at strikke . Desvaerre kan man ikke rigtig se at ribben loeber skraat over forstykket .
Hot or not : den er FED !

Kommentare:

  1. den är jätteflott din topp, spiralen blev oxå flott

    AntwortenLöschen
  2. Sikke flot den blev, den klæder dig da bare super!

    AntwortenLöschen
  3. Hej Turbo-Angelika.
    Det bliver jeg da vist nødt til at kalde dig ;-). Hvor er Katrinas Rib blevet flot. Og der er allerede nyt på pindene ...puha, jeg bliver helt forpustet.
    Knus
    Anne-Mette

    AntwortenLöschen
  4. Super fin ser den ud, den skal du nok få slidt i sommer.

    AntwortenLöschen
  5. Hvor er den flot, den ligner lidt Sprite af Isager, bare mere smart med det krydsede. Helt betaget af din spiralbluse, dejlig nem strik...

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...