Seiten

Montag, 11. August 2008

Ravelympics



Kurz nach Beginn der olympischen Spiele habe ich mein Ravelympics-Projekt ausgebuddelt und bin schon ein ganzes Stück weitergekommen. Angefangen hatte ich im August 2007, und dann nach kurzer Zeit die Lust am Projekt verloren. Da ich mich eher weniger für die Spiele interessiere, macht es nichts, dass ich mich voll auf das Muster konzentrieren muß :-) Inzwischen frage ich mich, warum ich die so lange liegen ließ, denn das Muster macht echt Spaß :-)

Kort tid efter at de olympiske lege var skudt igang, fandt jeg mit Ravelympics-projekt frem, og jeg er kommet et godt stykke videre. Jeg startede paa vanterne i august 2007, men mistede hurtigt interessen. Nu, hvor jeg er saa godt igang, spoerger jeg mig hvorfor jeg ikke har strikket dem faerdig for laengst . Det er nemlig faktisk sjovt at strikke moenstret, og desuden er jeg mildt sagt ligeglad med OL, saa det goer intet at jeg sidder med naesen i moensterarket mens jeg strikker :-)

Kommentare:

  1. Hej, sådan nogle gik jeg da igang med på samme tid - min undskyldning er at pindene knækkede (fniiis). De bliver lidt lange i det, ikke? Jeg var ikke sikker på det var rigtigt...måske man skulle tage sig sammen nu.
    kh Linda

    AntwortenLöschen
  2. Hallo Angelika,
    gut, dass Du diese Handschuhe nochmals zeigst. Das erinnert mach daran, dass ich die Anleitung immer noch nicht gekauft habe, die Handschuhe aber unbedingt stricken will. Morgen muss eine Mail an Lucy Neatby raus.
    Ich liebe diese klare Musterung, einfach schön, auch gerade in dieser Farbkombination.
    Viele Grüße
    Angelika

    AntwortenLöschen
  3. De bliver så smukke. jeg opgav også mine i vinters. Jeg tror jeg synes der var så mange små masker :O)

    AntwortenLöschen
  4. Hvor er de smukke! Det er den slags, der får mig til at ønske, at jeg var lidt kvikkere på fire pinde!

    AntwortenLöschen
  5. De er da bare super flotte og sikkert også dejlig varme ...lige noget til en hundeluftetur ;-)))).
    Alt det man gerne vil strikke og sy. Enten burde dagen ha' 48 timer (men arbejdsdagen skulle forblive den samme) eller også skal jeg blive meeegeeet gammel.
    Knus
    Anne-Mette

    AntwortenLöschen
  6. De vantene er rålekre. Er mønsteret på engelsk? Jeg prøvde å gå inn på linken hvor du skrev Canada men kom ikke inn. Kunne godt tenke meg å strikke dem.....

    AntwortenLöschen
  7. Die Handschuhe sehen sehr schön aus....sie erinnern mich daran, dass der Sommer bald vorbei ist...
    LG,
    Iris

    AntwortenLöschen
  8. WOW
    Welch ein tolles Muster, was für eine Arbeit.
    Und die Farben sind sehr schön.

    Gruß Gela

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...