Seiten

Sonntag, 19. November 2006

was ich sonst so mache / hvad jeg ellers er igang med / WIP´s

Im Moment stricke ich einen Schal ( Midwest Moonlight ) aus dem Buch Scarf Style. Das Buch ist mein momentaner Favorit, dicht gefolgt von Wrap Style. Daneben nähe ich einen Quilt nach einem Muster von Rosalie Quinlan ( Give thanks ). Das Muster habe ich zusammen mit einer Freundin auf einer Handarbeitsmesse in Dänemark gekauft. Der Quilt ist einen echte Herausforderung, weil er aus lauter geblümten und kleingemusterten Stoffen besteht. So etwas "niedliches" war sonst nie mein Ding, aber man ist ja flexibel ;-)) Natürlich habe ich auch Strümpfe in Arbeit, aber das zählt nicht, weil ich die immer nebenbei stricke.
Auf meiner Wunschliste steht noch ein Weihnachtsquilt "Welcome to the Northpole", aber das wird in diesem Jahr nichts mehr. Macht aber nichts, denn es wird ja mal wieder Weihnachten ;-)

Jeg er igang med at strikke et toerklaede som mange andre er igang med. Det er Midwest Moonlight fra min favoritbog "Scarf Style". Efterfoelgeren " Wrap Style" ligger ogsaa og frister. Selvfoelgelig strikker jeg ogsaa stroemper, men det taeller ikke rigtigt, vel ?
Paa patchworkfronten er jeg igang med at sy "Give thanks"-quilten som Rosalie Quinlan fra Australien har designet. Jeg koebte moenstret paa haandarbejdsmessen i Vissenbjerg sammen med en veninde. Quilten er en stor udfordring fordi jeg aldrig nogensinde foer har syet i blomstrede stoffer - men den bliver flot !
Paa min oenskeliste staar quilten "Welcome to the Northpole". Det bliver ikke iaar, men det bliver jo jul igen ;-)

My WIPs are the Midwest Moonlight-scarf from Scarf Style ( one of my favorite books) , lots of socks and the "Give thanks"-quilt from Rosalie Quinlan.
I want to sew the "Welcome to the North Pole"-quilt, but that will have to wait a little bit.

Kommentare:

  1. Hej Angelika!
    Velkommen som blogger. Glæder mig til at følge dig.
    Du bliver straks "bloglinet".
    Kram fra nettie
    (der undrer sig over at kommentar delen er på fransk?)

    AntwortenLöschen
  2. Hej Nettie,
    fransk ???? Det har jeg ikke sat igang - tror jeg ;-))
    KH
    Angelika

    AntwortenLöschen
  3. Jamen, den kommentardel jeg skrev i på arbejdet, VAR altså på fransk, men nu hvor jeg er hjemme, er den på engelsk ???
    Mystifystisk.
    kh
    nettie

    AntwortenLöschen
  4. Hej Angelika
    Ih hvor jeg glæder mig til, at følge med på din blog. Og så vil jeg altså lige sige dig, at efter min mening, så tæller strømper med...meget, så tag du bare et billed af parret og frem på bloggen med dem.
    Kh. Bebiane

    AntwortenLöschen
  5. Hej Angelika

    Skønt med endnu et nyt ansigt i blog-land. Velkommen til! Jeg glæder mig til at læse mere om dig og hvad du får din dag til at gå med. Jeg vil nu også give Bebiane ret, FREM MED STRØMPERNE!!! ;-)

    AntwortenLöschen
  6. Liv-Toril: Så koselig med hilsen. Ønsker deg en god helg, og gleder meg til å få se noen bilder av det du har laget.

    AntwortenLöschen
  7. I hope you are enjoying making the give thanks quilt! It is very exciting to know that people are making it over the other side of the world! Rosalie quinlan.

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...