Seiten

Freitag, 18. Mai 2007

Back to school...


...ist der Name dieses Pullunders aus dem Buch "Fitted Knits". Gestrickt aus etwa 300 gr Rowan Pure Wool DK in bordeaux-rot . Das Teil ist wirklich hitverdächtig . Das Muster ist eher simpel, aber die gestrickten Zunahmen an strategisch wichtigen Stellen, machen das Teil zu einem Lieblingsstück. Das Buch hatte ich geliehen, aber es ist schon auf meine ellenlange Wunschliste gerückt. Daran kann auch die Kleinigkeit von 3 Errata-Seiten im www nichts ändern.

...det er navnet paa denne slip-over fra bogen "Fitted knits". Jeg har strikket den i Rowan Pure Wool DK og har brugt omkring 300 gr. Mønstret er ikke specielt krævende, men kilerne på de strategiske steder gør at vesten bliver et hit ! Jeg havde lånt bogen af en veninde, men den er røget på min lange ønskeliste.- Og så pyt med at der er 3 Errata-sider paa internettet ;-)

Kommentare:

  1. Nej, dén blev god! Har selv lige fået bogen og den er meget inspirerende. Flot farve du har anvendt til denne her.

    AntwortenLöschen
  2. Hej Angelica.

    den bog er ogsä lige dumpet ind hos mig i dag. Den har været pä ønskelisten et stykke tid. Det ser ud til at der er mange gode og anvendelige modeller i. jeg glæder mig til at strikke derfra, og sä håber jeg at du bliver glad for din slip over!

    Kh.
    Laila i Schweiz

    AntwortenLöschen
  3. Hvor den altså flot, rigtig god farve.

    AntwortenLöschen
  4. Den sidder da fabelagtigt på dig! God farve, den klæder dig rigtigt godt. Det er da en musthave, den bog.Fik i dag brev fra biblioteket om at den var alt for ny til at jeg måtte låne den?! Og hvad!! Hvad skal den så, med bibliotekaren hjem??
    Mon hun strikker....
    kh Linda

    AntwortenLöschen
  5. Steht Ihnen ausgenommen gut, Frau R. Im Ernst, ist Dir toll gelungen ist sitzt wie angegossen ! Nix von wegen zu eng, absolut perfekt !
    Man sieht sich :-)

    AntwortenLöschen
  6. Wauh, Angelika, jeg håber at få den smarte sag at se live ved lejlighed :-).
    Knus fra Anne-Mette

    AntwortenLöschen
  7. Na, das Teil ist ja echt cool geworden. Und angezogen sieht es auch nicht mehr soooo figurbetont aus. Kann frau es auch 'ohne was drunter' tragen?

    AntwortenLöschen
  8. Den er rigtig flot, den vest! Jeg er efterhånden ved at opbygge en vis nysgerrighed mht. den bog, idet den så ofte bliver positivt omtalt...

    Kh Karen S

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...