Seiten

Sonntag, 15. August 2010

Jeg strikker... / Ich stricke...




http://capstatt.de/

Kommentare:

  1. Fantastisk ide. Jeg glæder mig til at se den færdig.

    AntwortenLöschen
  2. Hvor sejt ;)
    Den bliver super flot.

    Yt

    AntwortenLöschen
  3. Nøj det er altså sejt, glæder mig til at de den færdig, vilket garn strikker du det i ?

    AntwortenLöschen
  4. tak skal I ha´ :-)jeg strikkede lidt mere og mangler nu kun de to til ryggen.
    Lykke, det er Evilla 6/2

    AntwortenLöschen
  5. Hvor ser det bare godt ud. Det er det man kalder en glad stol.

    AntwortenLöschen
  6. Ist ja cool! Auf so eine Idee muss man erst mal kommen. LG Sanna

    AntwortenLöschen
  7. Whauu!
    Den er søreme flot!
    Sådan en stol har jeg også.......
    Spændt på at se den færdig ;-)

    AntwortenLöschen
  8. Ej den er altså sej, måtte lige se igen ;0)

    AntwortenLöschen
  9. Sikke en fed ide, den bliver rigtig flot!

    AntwortenLöschen
  10. das ist der Hit, ich versuchs mal ohne Anleitung...

    AntwortenLöschen
  11. vildt sjov ide - den bliver helt fantastisk!

    AntwortenLöschen
  12. Den bliver bare såååå cooool

    AntwortenLöschen
  13. Det kan man da kalde kreativitet....hvor er det bare flot.
    Farverne er virkelig skønne : )

    Kom helt tilfældigt forbi din blog og her må jeg da bestemt læse med, flotte ting du fremstiller.

    AntwortenLöschen
  14. Liebe Angela,

    DU BIST GENIAL!!! Wir haben auch noch 4 von diesen Rustikalstühlen. Haben sie für unser Havelhäuschen natürlich in blau gestrichen. Deine Idee ist natürlich der Knaller...bloß regnen darf es nicht :-)

    Liebe Grüße von Katrin

    AntwortenLöschen
  15. ...ich nochmal,

    LRS - Verdacht , natürlich Angelika - sorry!

    AntwortenLöschen
  16. WOW - you DID it!!
    I was skeptic, but i came out wonderful!!! Thumbs up - really!!

    AntwortenLöschen
  17. Thank you Yael :-) It was a very fast and funny project :-)

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...