Seiten

Mittwoch, 22. September 2010

Finished :-)

Kommentare:

  1. Hvor er det flot, og sikke nogle dejlige farver. Jeg er meget imponeret over den taette maade du maskinquilter paa ( for det er da maskinquiltet ikk???) Det er en metode som jeg endnu ikke har faaet knaekket, saa mine quiltninger bliver altid saadan noget tyndt haandsyet noget hihi. Jeg fik ikke komenteret din blomst. Sikke et arbejde. Jeg er saa spaendt paa resultatet.

    AntwortenLöschen
  2. Hvor er det bare flot, skønne skønne farver.

    AntwortenLöschen
  3. Hov, vi må da have nogle close-up billeder til os med svagsyn ;o)

    AntwortenLöschen
  4. Superfint var det. Så nydelige farger.:))

    AntwortenLöschen
  5. Det er da bare helt supert. Nydelige farger og kjempefint. :))

    AntwortenLöschen
  6. So beautiful! Who is the recipient?

    AntwortenLöschen
  7. Det er et skønt tæppe du har syet ;)
    Dejlige farver du har valgt.

    Det er rigtigt spændene med dine blomster, sikke en tålmodighed du besidder.

    Yt.

    AntwortenLöschen
  8. Hvor er det smukt - jeg drømmer om at lave et sengetæppe, men er bange for at det bliver ved drømmen, da jeg nok ikke har tålmodighed nok.

    AntwortenLöschen
  9. Was für ein Traumteil - wunderwunderschön!!!

    Liebe Grüße

    von Birgit

    AntwortenLöschen
  10. Traumhaft schön ... schöne Farben...toll!
    Lg Gwen

    AntwortenLöschen
  11. Tolle Farben - gefällt mir sehr.
    Viele liebe Grüße
    Anke

    AntwortenLöschen
  12. genau meine Farben, das erinnert mich daran dass ich eine große Sammlung an Seidenstoffen in diesen Farben habe...
    Frauke

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...