Seiten

Sonntag, 28. November 2010

Nålemappebytte / Nadelmäppchentausch





Jeg har deltaget i et bytte som gik ud på at vi skulle sy en nålemappe til vores bytteveninde. Idag var det pakkeåbningsdag og jeg fik denne fine lilla mappe med broderi, som Tina har syet til mig. Tusind tak, Tina ! Den er helt vildt flot :-)
Min nålemappe blev sendt nordpå og landede hos Pia (uden blog), og jeg har valgt at sy min all-time-favourit-model til hende.

Ich habe an einem Tausch teilgenommen, bei dem es darum ging Nadelmäppchen zu nähen. Heute war endlich der große Tag, an dem die Päckchen geöffnet werden durften. Ich bekam ein wunderschönes lila Mäppchen mit Stickerei von Tina.
Ich habe ein Mäppchen gen Norden zu Pia (ohne Blog) geschickt. Das Muster ist mein Lieblingsmuster, das ich am Verschluss mit Knöpfen verziert habe.

Kommentare:

  1. Hej Angelika
    Den er rigtig nuser den lilla nålemappe fra Tina.
    - og det er "universalmodellen" også :o)

    Knus Ingrid

    AntwortenLöschen
  2. Wauh, hvor er det bare en lækker nålemappe. Og farverne er vist da lige dig ;-)).
    Knus
    Anne-Mette

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...