Seiten

Donnerstag, 1. September 2011

Fingerhüte / Fingerbøl


Seit einiger Zeit sammle ich Fingerhüte und als eine Kollegin erzählte, dass sie ihren Urlaub in Südafrika verbringen würde, bat ich sie mir einen mitzubringen, wenn ihr einer rein zufällig über den Weg laufen würde.
Nachdem ich dann aus dem Urlaub zurückkam, lag ein dicker Umschlag auf meinem Schreibtisch, und darin fand ich 4 Fingerhüte und eine Handarbeitszeitschrift. Den linken Fingerhut mit allen möglichen Tieren, hatte sie zuerst gekauft, und die drei anderen später, weil sie befürchtete, dass der erste zu schräg sein könnte ;-) Die Zeitschrift hat sie dann noch gekauft für den Fall, dass ich alle Fingerhüte doof finden würde. Als ob !! Ich finde alle total klasse :-)

Jeg er begyndt på at samle på fingerbøl, og da en kollega fortalte at hun skulle til Sydafrika i sommerferien, bad jeg hende om at købe et til mig, hvis hun rent tilfældigt faldt over et.
Da jeg kom tilbage fra min ferie, fandt jeg et tykt brev på mit skrivebord. I det lå der hele 4 fingerbøl og et håndarbejdsblad. Fingerbøllet med de mange dyr til venstre, var det første hun så og hun skyndte sig at købe det. Senere fandt hun de andre tre og købte dem, fordi hun var bange for at det første var for skørt ;-) Bladet købte hun, så jeg havde noget i tilfælde af, at jeg slet ikke kunne bruge nogen af fingerbøllene. Som om !! Jeg synes at de er rigtig fine alle fire :-)

Kommentare:

  1. hey, det var da en super start på arbejdet igen ☺ Hvor er de fine! Bladet er rigtig godt, jeg købte også et, da jeg var dernede.

    AntwortenLöschen
  2. En fin ting at samle på.
    Ulla Paaske samler også på dem,det er sjovt når der er en historie bag.
    Sikke en sød kollega.
    Yt

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...