Seiten

Mittwoch, 11. April 2007

meine selbstgefärbte Wolle / mit hjemmefarvede garn


Ich weiß nicht, wie ich das hinbekommen habe, aber meine erste selbstgefärbte Wolle ist macht Ringel ! Ob das wohl so bleibt ? Jedenfalls sieht der Anfang sehr vielversprechend aus - auch wenn die Farben nicht so mein Ding sind.

Jeg ved ikke hvordan jeg har baaret mig ad, men mit hjemmefarvede sokkegarn laver de fineste striber. Mon det bliver ved ? Begyndelsen ser ihvertfald meget lovende ud, selvom jeg ikke er specielt vild med farverne.

Kommentare:

  1. Bäh, nu ved jeg ikke, om jeg gider at tale med dig mere... Nu er jeg fornærmet... ;o)

    AntwortenLöschen
  2. Det ser bare RIGTIG godt ud :-))).
    Das sieht ganz toll aus und die feine Ringelchen.....
    LG Anne-Mete

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...