Seiten

Dienstag, 27. Oktober 2009

Salt og Peber / Salz und Pfeffer



Jeg lovede at proeve at strikke noget i andre farver - og det gik godt og grundigt i vasken ;-) Den gode vilje var der bestemt, men helt aerligt : groen og orange ?!?
Og selvom min Salt og Peber mere minder om lakridskonfekt, saa er jeg meget glad for den.

Ich hatte versprochen, es mal mit einer anderen Farbkombination zu versuchen, und das ging völlig daneben ;-) Der gute Wille war da, aber grün und orange ?!? Obwohl meine Ausgabe des Modells Salz und Pfeffer eher an Lakritzkonfekt erinnert, bin ich mit der Tunika sehr zufrieden.

Kommentare:

  1. Den er blevet super flot!
    Knus
    Anne-Mette

    AntwortenLöschen
  2. Superschön!
    Kleidet Dich gut......
    Grüßchen
    Sabine

    AntwortenLöschen
  3. Den er skøn ;)
    Rigtig fin med de forskellige farver, måske man skulle ......

    Hvad er det lige for et billeophæbg du står og dækker for "GGGGG

    Yt

    AntwortenLöschen
  4. Smuk er den da blevet, for søren. Efter dette billede får jeg også lyst til én, den er meget mere klædelig end jeg troede :)

    AntwortenLöschen
  5. Den er da aldeles fin og der er vel ikke noget i vejen med lakridskonfekt ;-)

    AntwortenLöschen
  6. Lakridskonfekt er dejligt - også i dit strik. Den klæder dig godt. :o)
    Knus Ingrid

    AntwortenLöschen
  7. Den er da blevet rigtig vellykket og klæder dig utroligt godt.

    AntwortenLöschen
  8. Gefällt mir sehr die Tunika - besonders schnell bist Du gewesen - alle Achtung!
    Viele liebe Grüße
    Anke

    AntwortenLöschen
  9. Den er rigtig, rigtig fin. Jeg kan godt lide kombinationen af det rolige sorte og de mere viltre farver i striberne.
    Jeg er selv igang med en variant - den er dog mere tone-i-tone. Men den er så fed at jeg gerne vil have flere af dem i garderoben - både de rolige og de viltre.
    :-) Britt

    AntwortenLöschen
  10. Du behøver ikke at se så anstrengt ud!!! farverne er superflotte, det er godt at prøve noget andet :-))

    AntwortenLöschen
  11. die farben stehen dir sehr...

    ich versuche immer gar nicht erst, etwas anderes auszuprobieren...immer nur schwarz, schwarz und nochmal schwarz ;O)

    AntwortenLöschen
  12. hey, das gefällt mir sehr gut, da könnte ich doch glatt wieder das Stricken reaktivieren...ich weiß bloß nicht, was mein Patchworkvirus dazu sagt ;-)
    Silke

    AntwortenLöschen
  13. Der Kommentar wurde von einem Blog-Administrator entfernt.

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...