Seiten

Samstag, 29. März 2014

Patchwork ? Patchwork !!!

Ja, ja den er god nok :-) Jeg syr stadigvæk patchwork. Ikke meget, men lidt har vel også ret.  Vi er en flok quilteveninder der syntes at Helene trængte til en god-bedring-hilsen og besluttede at sy en mugrug i hendes favoritstoffer, som spænder fra repro til de helt moderne. Denne mugrug i 1930´-stoffer har jeg syet på maskinen og quiltet i hånden.
Og når jeg ikke syr eller strikker hemmelige gaver, får jeg tiden til at gå med at flytte alt mit grej op på første sal hvor jeg er ved at indrette et syværelse, men det er en helt anden historie !

Ja, ja, alles ist gut ;-) Ich patche noch immer. Nicht viel, aber immerhin etwas ! Ein paar Quiltfreundinnen und ich hatten beschlossen, jeder einen Mugrug für Helene zu nähen, die noch immer mit den Folgen eines Sturzes kämpft. Es gab keine Vorgaben, ausser dass Helenes Lieblingsstoffe verwendet werden sollten. Meiner ist aus 1930´er Stoffen maschinengenäht und handgequiltet.
Und wenn ich nicht gerade nähe oder heimliche Geschenke stricke, räume ich mein neues Nähzimmer ein/um, aber das ist eine ganz andere Geschichte !

Kommentare:

  1. Jo lidt har ogsaa ret :-)))
    Ved at faa nyt syvaerelse???? avre hvor laekkert. Maa vi kigge med?????
    Mugrugs, altid gode at have.

    AntwortenLöschen
  2. Jeg er da gaaet glip ef en del hos dig.
    Flotte nederdele du har faaet lavet. Saa mangler vi bare lidt sol og varme saa vi kan faa smidt stroempebukserne hihi.

    AntwortenLöschen
  3. Liebe Angelika,
    ...ich hatte bereits Sorge, du müsstest deinen Blognamen ändern ;-) So ein kleiner feiner Mug Rug ist da ein guter Start in die quiltige Saison *LOL* Herzlichst, Martina

    AntwortenLöschen

Danke für Deinen Kommentar - Tak for din kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...